Vartotojas turi teisę atsisakyti užsakymo ir grąžinti kokybiškas prekes per 14 dienų nuo Prekės pristatymo datos. Tokiu atveju prekės grąžinimą inicijuoja ir atlieka pirkėjas.
Jei prekė yra nekokybiška, pažeista, brokuota – atsakomybę prisiimame mes.

Norėdami grąžinti prekę užpildykite laisvos formos prekių grąžinimo prašymą ir išsiųskite ją elektroninio pašto adresu info@zelda.lt.
Mes susisieksime su Jumis per 1-2 darbo dienas nuo grąžinimo formos gavimo dienos. Jus esate atsakingas už prekių grąžinimą į parduotuvę, t. y. pilnai apmokate prekių grąžinimo išlaidas.

Pinigus įsipareigojame grąžinti įstatymų numatyta tvarka ne vėliau nei per 14 dienų nuo grąžinamos prekės atvežimo į mūsų sandėlį dienos.

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

– grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

– prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta;

– prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

– grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Zelda įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantinis terminas, t. y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Teisė atsisakyti prekės ir ją grąžinti negalioja žemiau nurodytoms išimtims:

– paslaugų sutartims;

– sutartims dėl pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms;

– sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;

– sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

– sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

– sutartims, sudarytoms pirkėjui pateikus mums konkretų prašymą dėl specialisto atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai.

– sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

– sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;

– sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo;

– juridiniams asmenims.

– grąžinimo teisė taip pat negalioja prekėms, užsakomoms specialiu užsakymu arba pagal specialią konfigūraciją (pvz. batai užsakomi iš pageidaujamo gamintojo pagal kliento pageidautus parametrus).